Досягнення школи


«Формування інноваційної особистості засобами креативної освіти»
 Ми живемо у динамічному світі, що дуже швидко змінюється. Ці зміни стосуються усіх сфер нашого буття: техніки , що нас оточує, політики, яку проводять світові держави, цінностей, на які орієнтуються люди. Наше життя стало безперервним процесом адаптації, і саме від адаптаційного потенціалу особистості у значній мірі залежать її успіх та можливості самореалізації.
Освіта. Навчання. Виховання… Три головні частини педагогічного процесу. Так було, так є і так буде. Сьогодні перед школою постало питання про самовизначення . Тому педагогічний колектив школи , дивлячись у майбутнє розробляє свою концепцію розвитку відповідно до реалізації обраної науково – методичної проблеми; впроваджує елементи сучасних технологій навчання , здійснює психологічні дослідження, вирішує проблеми виховання з урахуванням контингенту учнів.
Неможливо працювати над вирішенням поставлених проблем, не вивчивши сім’ю, оточення, в якому виховується дитина, без врахування результатів попередніх обстежень учнів.
Класні керівники 5-х класів, приймаючи учнів із рук вчителів початкової школи, отримують інформацію про своїх учнів у повному обсязі від їх перших вчителів , практичного психолога.
Класні керівники і вчителі – предметники, які працюють з учнями класу, - колектив однодумців. Ідучи у клас, кожен учитель вивчає карту психолого – педагогічного стеження колективу і безпосередньо бере участь у педагогічній корекції особистості.
Здійснюючи поставлені завдання, не можна ігнорувати існуючий передовий позитивний досвід, не враховувати особливості роботи школи, її традиції. В школі працює творча група, до якої входять вчителі – методисти, творчо працюючі вчителі, які відповідають за роботу проблемного семінару, готують теоретичний матеріал, вивчають кращий досвід з науково – методичної проблеми школи, складають « Формулу успіху» педагогічного колективу на кінець кожного навчального року.
Школа має великий досвід щодо організації профільного навчання. Система запровадження профільного навчання, яка створена у школі, формує особистість, готову до свідомого вибору професії, до життя і праці в колективі, працелюбну особистість із сформованою трудовою і моральною життєтворчою мотивацією, особистість із високим рівнем освіченості, готову до безперервної освіти, яка чітко орієнтується в сучасних реаліях і перспективах розвитку суспільства.
Щорічно в школі проводиться «Інтелектуальний марафон», мета якого – розвиток інтелектуальних здібностей особистості, креативності, критичності мислення школярів та сприяння їх самореалізації. Під час марафону визначаються знавці з різних шкільних предметів, кращі учні класу, паралелі, школи. Переможці марафону беруть участь у ІІ , ІІІ турах всеукраїнських предметних олімпіад. Старшокласники відвідують заняття у шкільній академії наук, МАН, навчаються на курсах у центрах довузівської підготовки, відвідують шкільні факультативи та гуртки, навчаються в освітньому центрі « Інтершкола».
В школі створений кабінет профорієнтації, на базі якого здійснюється допрофесійна підготовка школярів, в якому зосереджені відомості про вищі навчальні заклади України, професійні середні навчальні заклади, інформація про професії, про сучасний попит на професії.
Підготовці старшокласників до свідомого вибору професії, до життя і праці в колективі сприяє співпраця школи із Магдалинівським центром зайнятості молоді.
Над проблемою самовизначення школярів постійно працює соціально психологічна служба школи, яка проводить діагностування і моніторинги по визначенню інтелектуальних , фізичних та моральних можливостей школярів, визначенню соціалізації і життєвої мотивації учнів , їх професійних нахилів.
Психолого – соціологічна служба школи відіграє ключову роль у залученні батьків до всебічного розвитку особистості учня , у вирішенні освітніх і розвивальних завдань дитячого колективу, гармонізації дитячо – батьківських стосунків.
Державно – громадська система управління в школі забезпечується реальною участю батьків та громадськості в здійсненні освітнього процесу. Їх представники входять до складу ради школи, беруть участь в стратегічному проектуванню діяльності закладу , оцінюванні якості освітньої діяльності, здійснюють контроль за витратами коштів , беруть широку участь в загально шкільних проектах та колективних творчих справах, які відбуваються в школі.
Важливу роль у формуванні інноваційної особистості, духовно розвиненої, безконфліктної, толерантної, комунікабельної, здатної до осмислення життєвих цінностей, готової до здорового способу життя, відіграють уроки шкільних вчителів, в основі діяльності яких особистісно орієнтований підхід до навчання й виховання .
Старшокласники – волонтери , члени клубу « МОЗ» , активно пропагують здоровий спосіб життя, багато років у школі успішно діє Наркопост . Оздоровча, превентивна робота з учнями проводиться у відповідності до Програми спортивно – оздоровчої та профілактичної роботи з формування фізично здорової та психічно стійкої , різнобічно розвиненої особистості.
Важливу роль у формуванні інноваційної особистості відіграють шкільні гуртки образотворчого мистецтва « Умілий пензлик» та юних журналістів « Паростки» , театр – студія « Каламбур»
Вагомий внесок у справу розвитку пізнавального інтересу і формування громадянської активності має шкільна газета « Шкільний світ».
Вчителі школи мають позитивний досвід із запровадження інноваційних, особистісно - орієнтованих технологій навчання і виховання Значного поширення здобули в школі проектні технології. Протягом року учні школи та вчителі розробили і захистили понад двадцяти проектів ( особистих, класних, загально шкільних).
Широке застосування інноваційних засобів навчання – одна із головних ознак перебудови навчально – виховного процесу в школі.
З початку 90-х років основною формою організації позакласної , позаурочної виховної роботи стали колективні творчі справи : шкільний фестиваль пісні, фестиваль казок, « Нумо, хлопці!», « Нумо, дівчата!», літературний і новорічний КВК, Бал квітів.
Колективні творчі справи не тільки сприяють формуванню особистості з активною громадянською позицією, а й вчать жити і працювати в колективі, сприяють адаптації до сучасного соціуму, духовно збагачують особистість учня, допомагають у осмисленні життєвих цінностей, у вивченні сучасних реалій життя і перспектив розвитку особистості.
В школі запроваджується музейна педагогіка . Діє музей шкільної слави « Птахи гнізда шкільного» .
Учні школи успішно здійснюють пошукову роботу на базі цього музею.
 Сьогодні навіть економічно розвинені країни переживають важку економічну кризу. Але освіта має працювати на випередження , тому що від стану освіти залежить майбутнє будь –якої країни. « Освіта не лише творить суспільство», вона забезпечує виконання загальнонародних справ.
Нехай заслужено пишаються своїми відкриттями вчені, нехай гордяться своїми патентами винахідники, нехай не без підстав уважають свою місію особливо вагомою медики, священики, державні діячі, але коли до класу заходить педагог і розпочинається священне дійство, ім’я якому урок, кермо планети й доля людства , його майбутнє – саме в руках Учителя.



Щороку школярі Магдалинівської СЗШ є призерами районних та обласних олімпіад з української мови та літератури. Так у 2007-2008н.р. призерами районної олімпіади юних філологів стали: Паслюк Маріанна, Пономаренко Сергій (Хилай Н.П.).

А учениця Губко Марина (вчитель Мороз Е.О.) виборола право участі у республіканському етапі Міжнародного конкурсу знавців української мови імені П. Яцика.
Серед розмаїття інтелектуальних методів навчання у нашій школі постійно діє літературний гурток «Золоте перо», учні беруть активну участь у творчих конкурсах: «Єднаймося ж , брати мої», « Собори наших душ», Міжнародному конкурсі знавців української мови імені Петра Яцика, районних та обласних олімпіадах юних філологів , є постійними дописувачами районної газети «Наше життя». Так неодноразово на на сторінках газети з’являлися твори Горбоноса Павла, Сотнікової Анастасії, Бондар Олександри, Сидоренко Ольги.Актуальними є конкурси виразного читання власних творів, презентація власних збірок, які учні готують потягом року.
Ораторські та театральні здібності учні мають змогу реалізовувати на уроках виразного читання, уроках-інсценізаціях та літературних КВК.Так учнями-старшокласниками  були написані наукові роботи на теми: «Українська мова – мова мого народу», «Лексичне багатство мови в романі Олеся Гончара «Собор», «Використання елементів усної народної творчості у творах І.Нечуя-Левицького», «Образ жінки у творчості Т.Шевченка». 

Осінні та зимові творчі проекти реалізувались за участю театру-студії «Каламбур»(керівник Приймак Н.П.), студії вокалу при  Будинку дитячої творчості (керівник Журавльов В.С.), спеціалістів музичної школи та  її учнів, вокального гуртка Магдалинівської СЗШ (керівник Гальченко О.В.), хореографічного колективу «Веселка» Магдалинівської СЗШ (керівник Мостова В.М.). 

Виступи учасників цих проектів у 2006-2007 н.р. оцінювались на районних та обласних конкурсах, були окрасою шкільних, селищних та районних святкових програм. 

Наше опитування
Ви відвідували нашу школу?
Всього відповідей: 122
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
Інформатика в школі
Магдалиновский вестник
Сайт с.Магдалинівка
ПриватБанк