Вчителі зарубіжної літератури та російської мовиКафедра вчителів зарубіжної літератури і російської мови:
Кожен учитель нашого методичного об’єднання спямовує свою роботу на розвиток творчих здібностей
школяра. Формування моральних принципів, розвиток творчих
здібностей учнів, формування естетичних смаків, високої читацької культури,
любові до книги – мета нашої роботи. Гноєва
Олександра Михайлівна, стаж роботи – 35 років;
учитель-методист. Нагороджена Грамотою Міністерства освіти і науки України і
знаком «Відмінник освіти України». Проблема, над якою працює : «Формування
культури мовлення учнів на уроках російської мови та зарубіжної літератури.»
Гондар
Тетяна Євгенівна, стаж роботи – 30 років; уитель
методист, керівник районного методичного об’єднання,
член обласної творчої групи, має друковані роботи з літератури. Гондар Т.Є. розробила наочний
посібник для гурткової роботи з учнями 5-6 класів «Здравствуйте! Это –
Россия?!» На педагогічному ярмарку цю роботу відзначено нагородою. Проблема,
над якою працює уитель: «Розвиток духовності школярів на уроках російської мови
та зарубіжної літератури.» Нагороджена
грамотами Міністерства і науки України і знаком «Відмінник народної освіти».
Мироненко Таїса Михайлівна, стаж роботи 24 роки, категорія перша. Проблема
над якою працює учитель: «Розвиток творчих здібностей школярів». Уроки зарубіжної літератури проводить звичайні, але з
використанням проблемних запитань, інтерактивних прийомів. Її учні – активні
учасники позаурочних літературних заходів.
Нестер Ольга Іванівна, стаж роботи – 21 рік,
учитель вищої категорії, переможець районного конкурсу «Учитель року». На своїх уроках нові знання подає не в готовому вигляді, а намагається, щоб
учні опановували їх у процесі активної самостійної діяльності, спираючись на
раніше здобуті знання та вміння. Її учні – учасники і призери районних
олімпіад.
Полякова Алла Степанівна, стаж роботи – 25 років,
учитель-методист, керівник шкільного методоб’єднання. Проблема над якою працює учитель: «Розвиток інноваційного
потенціалу інтелектуально обдарованих дітей».
|