ДЕВІЗ: „ТВОРЧО ОБДАРОВАНІ ДІТИ-МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ"
НАША МЕТА СЬОГОДНІ: РОЗВИТОК ПРИРОДНИХ ПОЗИТИВНИХ НАХИЛІВ, ЗДІБНОСТЕЙ І ОБДАРОВАНОСТІ, ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ, ПОТРЕБИ І ВМІННЯ САМОВДОСКОНАЛЮВАТИСЯ
Школа - це, насамперед, якісна освіта. А якість освіти визначається професійними та особистісними якостями вчителя. Саме вчителі повинні забезпечити всі умови для розвитку школярів, які були б гідними патріотами своєї держави, мали високий рівень освіти та культури, духовний та фізичний потенціал людських якостей.
Структура школи:
Наша школа має багато професіоналів. Переважно всі вчителі у своїй діяльності впроваджують особистісно орієнтовані педагогічні технології, спрямовані на турботливе ставлення до вихованців, в процесі оволодіння знаннями віддають перевагу активному навчанню, розвантажуючи учнів. З метою здійснення диференційованого навчання залежно від нахилів і здібностей дитини за бажанням батьків на базі початкової школи створюються класи з поглибленим вивченням англійської мови. Починаючи з другого класу, діти вивчають російську мову. З метою поглиблення знань учнів з окремих предметів створено в школі міжшкільні факультативи для обдарованих дітей. Будуємо багатопрофільну старшу школу. Найбільшою популярністю серед старшокласників користуються суспільно-гуманітарний, природничий, фізико-математичний, технологічний (з використанням комп'ютерної підтримки) та філологічний профілі. Здійснюємо професійне навчання водіїв.
Кожен учень - творча особистість. Розкрити талант, дати крила дитині - така мета Шкільної Академії наук, яка працює в школі дев'ятий рік. Особливість нашої школи - відсутність грані між навчальною та виховною діяльністю. Навчаючи - ми виховуємо, виховуючи - навчаємо. Повноцінне життя у школі захоплює, кличе до нових різноманітних видів діяльності, поглиблюючи пізнавальні завдання, підвищує інтелектуальний рівень дітей, дозволяє використовувати, застосовувати сучасні передові технології і ставить дітей у такі умови, де гармонійно розвивається особистість кожної дитини і де діти з найменшими затратами сил і часу набувають якнайбільше навичок і знань, необхідних для людей прийдешнього покоління.
|